26 iulie 2011

LAPTOPUL IDEAL IBM ThinkPad X60



Nu stiu voi cum sunteti...dar eu cand ma gandesc la acest laptop IBM ThinkPad X60
nu pot sa mai stau linistita...

Ehei am avut si eu un astfel de laptop dar din pacate nu il mai am, asa ca cu siguranta am nevoie de unul tinand cont ca in general pot sa il iau cu mine peste tot.
Eu in general am ceva probleme cu bautura...adica suc... pe care il servesc la PC si dupa cum vad acest laptop este rezistent la lichide, deci e numai bun.
Probabil ca as putea juca ceva jocuri desi nu le prea am dar cu siguranta pot sa mai scriu pe blog de la el sau sa vad ceva filme pentru a ma relaxa.
Nu e exagerat de greu si culorile par ok. In general cand merg in deplasari e foarte bun un laptop si daca bateria te tine e excelent. Cu siguranta laptopul acesta are o baterie buna si deci nu vad de ce nu l-ati cumpara.
Legat de marimea acestuia pot sa va spun ca nu este nici mai mare nici mai mic decat cele clasice asa ca daca nu va doriti unul de buzunar e chiar foarte bun (nici nu o sa va rupa spatele).
Eu zic ca se preteaza la orice tipuri de activitati si culoarea lui neagra este foarte suportabila.

Sunt cu siguranta foarte multe modele si tipuri de laptopuri dar eu consider ca acesta este unul dintre cele mai viabile asa ca vi-l recomand din toata inima.

Aici il gasiti pentru cei doritori http://www.superlaptop.info/IBM_ThinkPad_X60/p765441_3449037.aspx

VA RECOMAND SA INTRATI SI PE BLOGUL DE MAI JOS...E DESTUL DE INTERESANT
http://bogdananghelina.ro./

Un comentariu:

Bogdan Anghelina spunea...

Articolul tău are doar 164 de cuvinte, trebuie minim 280... ai timp până deseară să-l modifici :D.