17 martie 2016

PRODUSE NATURALE DE LA SECOM


Buzzstore si Secom Romania mi-au facut din nou o mare bucurie si m-au acceptat in campania organizata de ei prin oferirea de produse fito-dermatocosmetice. Dupa ce am fost alesa m-am deplasat la magazinul Secom de pe str. Muresenilor Brasov, unde mi-am ales produse in valoare de 250 lei (o crema, o marca cu argila si o sticluta cu ulei pentru ten). 
Pe langa aceste produse am primit si 10 brosuri si vouchere pentru o reducere de 25 de lei pentru prietenele mele si cunostinte. Acolo am intalnit personal foarte amabil si care mi-a prezentat toate produsele din raft. Produsele sunt toate numai din ingrediente naturale si au efecte vizibile rapide, nu contin parabeni ceea ce e minunat. Pielea devine mult mai neteda, fina si ridurile se estompeaza usor. Au un miros foarte placut si nu coloreaza pielea. Multumesc inca o data Buzzstore si Secom Romania

Daca vreti si voi sa testati produse gratuite intrati aici

2 comentarii:

Irina Sima spunea...

Produsele de la Secom sunt foarte eficiente, din fericire am un astfel de magazin si la mine in oras.

Unknown spunea...

din pacate nu sunt magazine in toate orasele