17 iulie 2016

PROTECTIA LA RADIATIILE SOLARE CU PRODUSE DE A FARMEC

Nu de mult am primit de la Farmec cateva produse pentru protectia la radiatiie solare si doresc  sa va spun mai jos parerea mea despre ele.

1. Crema de fata anti-imbatranire SPF 50 tenta naturala
In primul rand aceasta crema nu contine parfum, octocrylene, oxibentoza, uei de parafina, alcool iar pentru mine care am ceva probleme cu alergiile a fost ideal.
Al doilea lucru important e ca poate fi folosita de toata lumea indiferent de tipul de piele (eu am un ten mai inchis) ceea ce te face sa nu fii stresat.
Eu cand am aplicat-o am simtit ca se intinde usor si ca e absorbita rapid de piele. Mai multe detalii despre produs aveti pe site-ul Farmec.








2. Gel reparator dupa plaja pentru fata si corp
                                

Ei da, acesta este un produs super pentru ca intr-adevar reuseste sa te racoreasca dupa ce ai stat o zi intreaga la soare si ai capatat niste arsuri puternice. Recunosc ca eu am cam exagerat cu soarele, dar era prima mea iesire si nu m-am putut abitine. Insa cand am ajuns acasa am folosit acest gel si intra-devar mi-a dat o senzatie de bine, racoritor si parca arsurile nu le mai simteam atat de tare. Eu una o sa il folosesc mereu de acum.
La fel ca si crema se absoarbe foarte usor in piele. 
Daca vreti sa il achizitionati il gasiti aici.


Multumesc inca o data Farmec si promit ca voi ramane fidela produselor voastre.



Niciun comentariu: