29 octombrie 2009

Madrid o capitala de vis


Mi-ar place sa ajung in capitala spaniola chiar si pentru un wekeend pentru ca este unul dintre locurile cele mai interesante din Europa. Madridul se intinde pe o suprafata foarte mare dar asta nu te impiedica sa vizitezi diferitele obiective turistice. Eu unul mi-as dori sa vizitez cel putin un palat regal pentru ca imi plac locurile ce ne amintesc de vremurile de odinioara mai ales cele unde regii isi petreceau vacantele. Probabil ca regele Spaniei inca mai viziteaza palatul pentru a intampina diferite personalitati politice. Nu de mult am vazut cateva poze din piata centrala a Madridului unde mi-as dori sa fac cateva poze.
Eu sunt un suporter infocat al echipei Steaua dar nu as ocoliunul dintre cele mai mari stadioane din Europa Santiago Bernadeu. Poate ca o sa reusesc sa iau macar o mostra din muzeul gazduit de stadion.
Nu pot sa nu imi doresc sa mananc ceva specific zonei asa ca voi intra probabil in cateva dintre restaurantele traditionale. Sigur voi servi si un vin bun mai ales ca pe dealurile spaniole sunt struguri de buna calitate.
Daca o sa am ocazia probabil ma voi plimba cu barca pentru ca imi plac foarte mult genul asta de plimbari mai ales in zonele exotice.Trebuie sa ma interesez de bilete de avion pentru ca sunt sigur ca nu costa foarte mult transportul.Poate de revelion sunt ceva oferte tentante...
Cu acest post particip la blogoriada go travel

Niciun comentariu: