30 octombrie 2009

Vacanta mea favorita


Nu de mult am avut ocazia sa merg in vacanta intr-o mica localitate la tara si anume Bazna.La inceput nu credeam ca poti avea parte de distractie acolo tinand cont ca era mai la tara si nici nu cunosteam pe nimeni. Dar cand am ajuns acolo am fost surprinsi cat de bune erau conditiile de cazare si cat de primitori erau oamenii. Noi care am crezut ca ne vom plictisi am avut parte de cea mai frumoasa vacanta din toate cate am avut.
Am avut la dispozitie biciclete cu care ne-am plimbat pe dealurile din imprejurimi, inconjurati de natura plina de viata, am putut pescui intr-un lac din apropiere desi nu eram mari pescari. Am putut servi masa la restaurantul pensiunii si am vizitat " barul" localitatii. Chiar daca nu va vine sa credeti in localitate erau foarte multi turisti cazati la pensiuni cu care ne-am intalnit si am discutat, dansat...
Ce mai cel mai frumos loc unde poti avea parte de o vacanta perfecta este intr-o localitate la tara unde te poti relaxa si totodata distra.
De aceea va recomand sa mergeti macar pentru un wekeend la Baile Herculane unde veti fi inconurati de natura. Cu siguranta exista multe oferte de cazare la pensiunile din regiune.

Cu acest post paricip la concursul organizat de rouademunte

Niciun comentariu: