19 aprilie 2009

NOAPTEA DE INVIERE MAI EXISTA?


Ieri seara mi-am zis si eu, ca toti crestinii, sa merg la biserica in noapte de inviere. M-am pregatit frumos si m-am dus dar cand am ajus acolo slujba inca nu incepuse asa ca am avut timp pentru cateva minute sa privesc in jurulmeu si sa vad cine a mai venit. Pai sa va zic cine mai merge in seara de inviere la biserica: 2 perechi de tineri care se strangeau in brate si se sarutau de parca nu se vazura de 1 an, dand impresia ca sunt bauti..sau chiar drogati, asta dupa plasa de cutii de bere goale pe care o aveu in mana; un om la vreo 50 de ani, care se clatina usurel imprastiind un parfum oarecare, parca facut din struguri si alte cateva grupuri ce discutau intens despre busines sau politica. E la moda mai ales dupa cate evenimente s-au petrecut in tarisoara noastra. Ca sa nu o lungesc stateam si ma intrebam ce caut eu acolo?
Inca nu am gasit raspunsul, asa ca ma mai gandesc.Macar m-am ales cu lumina din Ierusalim.

Niciun comentariu: