05 august 2012

Băsescu, despre demisie: „M-am gândit și ar fi cea mai mare lașitate” - MyTex Brasov

Băsescu, despre demisie: „M-am gândit și ar fi cea mai mare lașitate” - MyTex Brasov
Președintele suspendat Traian Băsescu a declarat că demisia din funcție ar fi „cea mai mare lașitate” și că va recurge la acest gest în cazul în care liderii USL acceptă modificarea Constituției, reducând numărul de parlamentari și trecând la un Parlament unicameral.

„M-am gândit şi ar fi cea mai mare laşitate. V-am mai spus că preşedinţii nu abdică - ei nu pot - şi demisia mea ar fi atingerea obiectivului celor care au dat lovitura de stat şi nu vreau să-şi atingă obiectivul. Dacă va spune Curtea Constituţională altfel, foarte bine, îmi voi scoate pălăria, îmi iau bocceluţa şi am plecat. Că am o meserie, ştiu ce să fac, dar altfel ar fi ridicol ca eu însumi, prin atitudine, prin acţiunea mea să duc la finalizarea cu succes a loviturii de stat”, a spus Băsescu.

Niciun comentariu: