07 august 2012

Rareş Dumitrescu, braşoveanul care se întoarce cu o medalie de la Londra - MyTex Brasov

Rareş Dumitrescu, braşoveanul care se întoarce cu o medalie de la Londra - MyTex Brasov
Jocurile Olimpice de la Londra vor rămâne, cu siguranţă, în amintirea braşoveanului Rareş Dumitrescu, cel care a reuşit, în sfârşit, să îşi îndeplinească visul şi să urce pe podiumul olimpic. După ce la Beijing s-a acomodat cu ceea ce înseamnă cea mai importantă competiţie a planetei, în Anglia, „Dumi” a fost motorul echipei de sabie a României. La individual a ratat, la mustaţă, podiumul, terminând pe poziţia a patra. Acest lucru l-a înrăit şi l-a mobilizat pe sabrerul braşovean, care peste alte câteva zile avea să urce pe poziţia a doua, în concursul pe echipe.
Rareş Dumitrescu a avut ieri amabilitatea să vorbească, pentru câteva minute - la telefon, despre performanţele reuşite săptămâna trecută, dar şi despre atmosfera din jurul acestei ediţii a Jocurilor Olimpice: „Dacă ne gândim la rece şi calculăm, pot spune că a fost o Olimpiadă reuşită pentru mine şi pentru echipa României. Îmi pare rău că nu am luat medalie la individual, dar şi locul 4 este unul onorabil, dacă ţinem cont că învingătorul de la Mondiale nu a «intrat» între primii 8, iar vicecampionul lumii nu a «prins» semifinalele. La echipe am reuşit un lucru fabulos, am lăsat în urmă naţiuni mult mai bine cotate. Am muncit enorm, iar această medalie este o recompensă frumoasă. Nu mulţi ne vedeau pe podium, dar chiar vorbeam între noi că, la cât de mult am muncit, nu putea să nu vină rezultatul”.

Niciun comentariu: