30 martie 2010

BIANCA A VRUT SA SE SINUCIDA



Designerul Cătălin Botezatu face dezvăluiri despre relaţia cu Bianca Drăguşanu, dar şi cu privirea la despărţirea de aceasta. În urma scandalului, Botezatu este decis să nu-şi mai susţină fosta iubită din punct de vedere profesional."Ea s-a folosit de trucuri ieftine, cum ar fi sinuciderea, dar dacă vrei să te omori din dragoste sau din demenţă, o faci pur şi simplu fără să ameninţi sau să anunţi înainte. Bianca e bolnavă mintal, iar eu cu asemenea oameni n-am ce să mai vorbesc. Joi seară am cedat nervos, m-am dus la ea şi i-am spus că îmi vine să o omor, pentru că eu nu merităm aşa ceva la câte am făcut pentru ea. Cred că, dacă ar avea un gram de bun-simţ, s-ar retrage din lumea mondenă", a spus designerul despre fosta sa iubită.
sursa:brasovultau

Niciun comentariu: