Inceputul are loc in 1919, atunci când Conrad Hilton a cumpărat intaiul său hotel. De atunci, a condus in industria hoteliera prin o abordare inovatoare pentru produse, facilități și servicii. In zilele noastre, Hilton Hotels & Resorts este liderul elegant, la nivel mondial.
Astfel in:
1927-Hilton deschide primul hotel de (Waco Hilton), cu apă
curentă rece și aer condiționat în camere publice.
1947-Roosevelt Hilton din New York City devine primul hotel din lume care are instalate televizoare în camere.
1948-Hilton devine prima companie-hotel care a introdus un sistem rezervări multi-hotel, care va reprezenta începutul modern al sistemul de rezervare la zi.
1950-Hilton creează primul agrement special pentru vizitatorii de sex feminin - un kit de cusut și broșură cu nume și numere de telefon utile.
1957-Hilton oferă primul serviciu de telefonie cu linie directă.
1959-Hilton deschide primul hotel in aeroport (San Francisco Airport Hilton) și sunt pionierii conceptului „hotel in aeroport”.
1973-Hilton dezvoltă primul serviciu de rezervare centralizat folosind tehnologia de calculator, un progres în customer service.
1987-Hilton introduce programul de loialitate oaspete, Hilton HHonors.
2008-Hilton Vancouver Washington face istorie ca primul hotel lider în Energie și Design de Mediu (LEED) si Green Seal Certified.
2010-In mai puțin de cinci luni de la deschiderea sa de la Hilton Hills, Hilton funcționează în China, Thailanda și Statele Unite ale Americii.
1947-Roosevelt Hilton din New York City devine primul hotel din lume care are instalate televizoare în camere.
1948-Hilton devine prima companie-hotel care a introdus un sistem rezervări multi-hotel, care va reprezenta începutul modern al sistemul de rezervare la zi.
1950-Hilton creează primul agrement special pentru vizitatorii de sex feminin - un kit de cusut și broșură cu nume și numere de telefon utile.
1957-Hilton oferă primul serviciu de telefonie cu linie directă.
1959-Hilton deschide primul hotel in aeroport (San Francisco Airport Hilton) și sunt pionierii conceptului „hotel in aeroport”.
1973-Hilton dezvoltă primul serviciu de rezervare centralizat folosind tehnologia de calculator, un progres în customer service.
1987-Hilton introduce programul de loialitate oaspete, Hilton HHonors.
2008-Hilton Vancouver Washington face istorie ca primul hotel lider în Energie și Design de Mediu (LEED) si Green Seal Certified.
2010-In mai puțin de cinci luni de la deschiderea sa de la Hilton Hills, Hilton funcționează în China, Thailanda și Statele Unite ale Americii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu