06 iulie 2015

Zodiac amuzant



Masini si semne zodiacale: Ce ar conduce?
Berbec: Ceva rapid...si rosu!
Taur: Un Volvo.
Gemeni: Masina? Vrei sa zici masini.
Rac: O masina pentru o intreaga familie.
Leu: O limuzina...cu sofer.
Fecioara: O masina economica. O va pastra curata si aerisita si gata sa-i conduca pe toti peste tot.
Balanta: Nu va fi in stare sa faca o alegere si va ajunge sa conduca cu prietenii.
Scorpion: Ceva vopsit cu o culoare inchisa...si geamuri fumurii. Ca nimeni sa nu stie ce se afla inauntru.
Sagetator: Ce masina? Sagetatorul nostru e in avion acum.
Capricorn: Un Mercedes.
Varsator: El merge cu autobuzul si cu metroul. Masinile sunt prentru cei snobi.
Pesti: Nu conteaza. Nu-si vor aminti unde au parcat-o.

Cum se roaga fiecare:
Berbec: Doamne da-mi rabdare...si da-mi-o acum!
Taur: Doamne, ajunta-ma sa accept schimbarea in viata mea, dar nu inca!
Gemeni: Doamne...Cine esti?...Ce esti?...Unde esti?...Cati sunteti acolo? Nu-mi pot da seama!
Rac: Tata, imi pare rau ca depind de tine atat de mult, dar esti singurul pe care ma pot baza cat paturica mea e la curatatorie.
Leu: Hey, tata! Pun pariu ca esti foarte mandru sa ma ai pe mine ca si copil!
Fecioara: Doamne, fa lumea un loc mai bun si nu o da in bara ca data trecuta!
Balanta: Doamne, stiu ca ar trbuie sa iau decizii de unul singur. Pe de alta parte, ce crezi?
Scorpion: Doamne, ajuta-ma sa-mi iert dusmanii, desi fraierii nu o merita.
Sagetator: OH PUTERNIC, CUNOSCATOR, IUBITOR, PUTERNIC, OMNIPREZENT DUMNEZEU, TI-AM CERUT NU O DATA, DE O MIE DE ORI...AJUTA-MA SA NU MAI EXAGEREZ!!!
Capricorn: Oh Doamne, voiam sa ma inchin, dar cred ca trebuie sa clarific lucrurile de unu singur. Multumesc oricum.
Varsator: Buna Dumnezeu! Unii zic ca esti barbat, altii ca esti femeie. Eu zic ca toti suntem Dumnezeu asa ca sa petrecem!
Pesti: Tata ceresc, in timp ce consum al cincelea whisky ca sa scap de durere si suferinta, fie ca ebrietatea mea sa fie intru glorie si onoare! Amin!

Niciun comentariu: